Samovrednovanje je sustavan, unutrašnji proces usmjeren na osvjetljavanje trenutačnog stanja u ustanovi, na ustanovljavanje pozitivnih postignuća, detektiranje problema i predlaganje strategija njihova rješavanja te na unapređivanje postojećeg stanja.
Proces praćenja i vrednovanja sastavni je do osiguranja kvalitete rada ustanove za rani odgoj. Kontinuirano samovrednovanje vlastite odgojno-obrazovne prakse, kao prvog koraka na putu njezina unapređivanja, obveza je svih čimbenika odgojno-obrazovnog procesa.
Nacionalni centar za vanjsko vrednovanje obrazovanja, temeljem dugogodišnjeg iskustva provedbe projekta samovrednovanja osnovnih i srednjih škola, ustanovama ranog i predškolskog odgoja i obrazovanja pruža stručnu i savjetodavnu podršku u provedbi procesa samovrednovanja.
Samovrednovanje je namijenjeno svim odgojno-obrazovnim ustanovama koje žele sustavno i kontinuirano raditi na unapređenju kvalitete rada.
Tim za kvalitetu koji čine:
Ravnatelj
Najmanje dva predstavnika odgojitelja
Najmanje jedan predstavnik stručno-razvojne službe
Najmanje jedan predstavnik administrativno-tehničkog i pomoćnog osoblja
Najmanje jedan predstavnik roditelja
Najmanje jedan predstavnik lokalne zajednice
© Dječji vrtić Matulji
Web & SEO by Digitalna kreativa